Visele sunt frânturi de praf de stele, de atingeri de catifea, de licăriri de lumină, de sunete, de șoapte.

Bijuterii pentru cei mari, dar și pentru cei mici.

Mai multe despre bijuterii, despre materiale și despre munca din spatele minunatelor fotografii, găsiți pe blog.

Bine ai venit în lumea minunată a bijuteriilor fantezie!

vineri, 11 februarie 2011

Zile de cronici 1 și 2

De ieri până duminică, are loc un târg în foaierul Teatrului Național din Craiova.
Cică e dedicat zilei de Valentine's Day! (muhahah - daca observați ironia).
Nu puteam să avem un târg dedicat zilei de Dragobete, trebuie musai zilei de Valentine's Day! Bleach!


Însă nu despre asta vreau să vă povestesc în cele ce urmează, ci despre 2 minunate fete (sper că nu se supără :) ): Miruna și Costinela.
Târgul a început miercuri: În prima zi, deh! ca în prima zi. Relativ puțină lume, fiind în timpul săptămânii și oamenii sunt la serviciu.

Până la târg, vorbisem cu Miruna doar la telefon. Văzusem eu câteva poze mai demult, dar nu mai știam cum arată. Într-un final, am reuțit să ajung la teatru! Oricum, dacă mă mai grăbeam puțin, reușeam să ajung la închidere. :)) E cam greu să te strecori în programul unui pici de 1 an și 5 luni!

Ziua 1

Aici sunt cu Miruna și cu T. Tocmai ce ajunsesem. 


Miruna lângă minunatele-i creații

 Miruna (de la altă înălțime - una de vreo 85 cm) :)

Standuri și vizitatori

 Costinela și Miruna

M-au primit călduros, mai călduros decît m-aș fi așteptat de la cineva cu care am vorbit de 2 ori la telefon.
Am tras de exponate, am pipait cleștișorii, ne-am jucat cu sârmele (a se observa pluralul!!! că, da, am fost cot la cot cu al meu junior)

Ziua 2

Și a doua zi tot spre închidere am ajuns. Parcă a fost ceva-ceva mai multă lume. Am primit și un cadou (Mulțumesc încă o dată!)

Costinela și Miruna

Și T (observați în fundal mult blamatul mijloc de locomoție cu care m-am deplasat ieri și pe care i-am am jurat că nu o să-l mai folosesc!) Miruna, săraca, a cărat pe scările fără rampă ale teatrului de el și poată să depună mărturie cât de ”ușor” este!

Vizitatori la stand

Minunile Mirunei

Alți vizitatori la stand

Poză de culise :)

Astazi, din păcate, n-o să ajung. Sper să reușesc să trag o fugă sâmbătă, aș vrea să vad și atmosfera de ”vikend”.

Aceasta a fost experiența mea la primul târg la care particip ca și cronicar-băgător de nas și altele asemeni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu